Voorbereidingen volop in gang.... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Wilfred en Willemien Bosch - WaarBenJij.nu Voorbereidingen volop in gang.... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Wilfred en Willemien Bosch - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen volop in gang....

Door: Willemien

Blijf op de hoogte en volg Wilfred en Willemien

30 Augustus 2009 | Nederland, Zwolle

Hallo allemaal,

We zijn net teruggekomen van een Namibie-weekend.Het is niet zo dat we een weekendje op en neer zijn gevlogen, maar we hebben een weekend doorgebracht met alle mensen die gaan en het bestuur van het RKC. Het was een gezellig en opbouwend weekend. We hebben onderwijs gehad over Gods stem verstaan, gebed als fundament, visie hebben, Zijn koninkrijk als doel, en werken in een team. We hebben elkaar beter leren kennen, een gaventest gedaan en samen gebeden en gezongen. Het was fijn zo tijd met elkaar door te brengen.Voor de komende weken staat er heel wat gepland:
* Rene zal in september nog een week vertrekken om o.a. onze visums op te halen
* We verkopen zakjes bloembollen, 1 voor 4 en 3 voor 10 euro. Koopje dus!
* Volgende week zullen we in de krant verschijnen, Deltapost wel te verstaan, met ons verhaal.
* Zaterdag 5 sept. is Tour de Baie Dankie en de skeelerthon om geld op te halen.
* Donderdag zullen we de inrichting voor de huisjes uit gaan zoeken bij Ikea die dan per container vervoerd zullen worden.
* Willemiens school, De Prinsenhof zal deze periode het zendingsgeld inzamelen voor het RKC.
En verder zijn we druk met nieuwsbrieven typen, een TFC samen stellen en de laatste zomerkleding inslaan. We hopen jullie zo weer een beetje op de hoogte te houden. het schiet steeds meer op, nog maar 10 weken voor vertrek......

• 30 Augustus 2009 - 17:38

Joanneke:

Te gek :)

• 30 Augustus 2009 - 17:55

Annemarieke:

we gaan jullie missen maar gunnen jullie deze kans van harte maak er wat van

• 30 Augustus 2009 - 18:02

William:

ik zal je erg missen willemien maar die kinderen in namibie mogen mijn tante wel een jaar van me lenen veel xxxx voor willemien en een mega knuffel voor wilfred

• 30 Augustus 2009 - 18:34

Tet:

Hallo Wilfred en Willemien,

Jullie verhalen ga ik zeker lezen en van antwoord voorzien!. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken! Groetjes Tet

• 30 Augustus 2009 - 19:04

Monique Nijhof:

Hallo (juf) Willemien,

ik heb net ons mail adres op de list gezet om zo vanzelf op de hoogte te blijven. Vicky wist het www adres helemaal uit haar hoofd. net de brief van het zendingsproject gelezen en jawel het adres was helemaal juist, inclusief de punt na nu .
    mochten er school spullen ed. die kant op moeten.. schroom niet om een post adres en wensen lijst op de site te zetten. het is altijd leuk om post te krijgen ook al geef je het meteen weer door toch?

• 31 Augustus 2009 - 06:24

Rene R:

He Witkoppies,

Jullie zijn een mooi stel zo.
    Ik ben erg blij dat jullie in ONS team werken.
    Het weekend was echt Toppie !!

Gr, zegen en fijne week

• 31 Augustus 2009 - 12:41

Marten De Boer:

Leuk en goed deze site.
    Ik zal er regelmatig gaan kijken.
    Heel veel sterkte en Gods zegen deze periode.

collega De Prinsenhof

• 31 Augustus 2009 - 18:25

Marije:

Succes met alle voorbereidingen! Wat leuk dat jullie deze kans krijgen!

• 02 September 2009 - 12:49

Mieneke:

Willemien ik ben toch wel een beetje jaloers op je. Het lijkt me geweldig om zo'n jaar in Afrika te werken. geef mij maar 3 zakjes bloembollen. Ik poot ze in de voortuin van ons oude huis want we zitten daar voorlopig nog wel een poosje.

• 09 September 2009 - 10:36

Geesje Jaakke:

Hey willemien,

Gaaf hoor, jullie plannen! Ik ga proberen een beetje mee te lezen de komende tijd!

Heel veel zegen bij de laatste voorbereidingen en natuurlijk Gods zegen over jullie werk daar!

Liefs, Geesje (PH)

• 10 September 2009 - 18:09

Elwin:

veel suc6 in namibië en doe voorzichtig

• 11 September 2009 - 12:07

Steffan:

Veel plezier enz.
    Veel succes met les geven aan die kids.
    Groetjes we gaan je missen :( Stef.

• 13 September 2009 - 16:17

H En B Nieuwleusen:

Veel succes gewenst,wees voorzichtig en we zullen veel aan jullie denken. Groetjes van Tante Henny en Oom Bert

• 13 September 2009 - 17:52

Tante Co:

Ik wens Jullie veel geluk toe in Namibie en leer de kindertjes veel wijsheden.

• 17 September 2009 - 16:06

Martijn En Suus:

Nog een paar weken... We hebben er zin in om jullie hier te begroeten, het wordt zo mooi!! Vanmorgen René op het vliegtuig gezet, hoorde al dat jullie de hele IKEA hebben leeggekocht, we zijn benieuwd!! Vanmiddag was er sinds 2 weken weer kidsclub, door oma's begravenis lag alles ff stil, maar nu gaan we er weer voor! Succes met alle voorbereidingen en tot de 9e!
    Groeten vanuit Namibië!

• 17 September 2009 - 17:25

Emmy:

Hai Wilfred en WIlemien!

Zo gaaf dat jullie binnenkort vertrekken!!! Ik zie jullie nog zo zitten in de fontein...soms kletsden we even samen en toen hadden jullie al een droom...!!! En...Nu is het ook voor jullie bijna zover om te GAAN!! Heel veel zegen met de laatste voorbereidingen. Geniet ook echt van alle mooie dingen daarin en dat jullie mogen uitgaan in vrede en blijdschap! Liefs vanuit Spanje enneh ik blijf jullie volgen hoor ;)