Laatste verslag... - Reisverslag uit Rehoboth, Namibië van Wilfred en Willemien Bosch - WaarBenJij.nu Laatste verslag... - Reisverslag uit Rehoboth, Namibië van Wilfred en Willemien Bosch - WaarBenJij.nu

Laatste verslag...

Door: Wilfred en Willemien

Blijf op de hoogte en volg Wilfred en Willemien

18 Juni 2014 | Namibië, Rehoboth

Dag allemaal,

het is een hele tijd geleden sinds we wat op de site hebben gezet en merken dat de respons ook steeds minder wordt. Daarom hebben we besloten te stoppen met de website. Wel versturen we elk kwartaal een nieuwsbrief via de mail of de post. Mochten jullie dus graag op de hoogte gehouden worden en je ontvangt deze nieuwsbrief nog niet, mailen dan even je emailadres of postadres naar : willemienhm@hotmail.com

Verder zijn wij ook op de volgende manieren te bereiken:

Vindt je het leuk ons weer eens live te zien ?
Voeg ons dan toe op skype !
Skype: wilfred.willemien.van.den.bosch

ons postadres in Namibië:
St René Kids Centre
t.a.v. Wilfred en Willemien
P.O. Box 4523
9000 Rehoboth
Namibia
Ook even bellen en bijkletsen is mogelijk op ons eigen
telefoonnummer: bel eerst 0900 123 00 07 en dan 00264 625 23364 afsluiten met #

Wij leven en doen ons werk vanuit giften. Wilt u ons ondersteunen eenmalig of maandelijks?
Giften zijn welkom op:
Stichting René Kids Centre
Rek.nr.: 1247 02 341
Te Oldebroek
o.v.v. Wilfred en Willemien
óf algemeen voor het project

Giften zijn belastingaftrekbaar

Bedankt voor alle berichtjes en meeleven, we hopen via andere wegen contact te houden en we houden jullie graag via onze nieuwsbrief op de hoogte!

Lieve groeten,

Wilfred, Willemien en Samuël

• 18 Juni 2014 - 16:31

Roos:

Jammer!!!!
    Maar heel begrijpelijk.
    Tot over 4 (!!) weekjes in het echie, joehoe!

Liefs,
    Roos

• 18 Juni 2014 - 16:38

Eline:

pfff saai hoor, geen verslagen meer :p binnenkort weer keertje skypen? XX

• 18 Juni 2014 - 23:11

Frank:

Jammer, ik ga dat zeker missen.
    Hoop de nieuwsbrief via mail te krijgen.

Gods zegen en wijsheid voor de toekomst, weet dat jullie in onze gebeden blijven.

Wilfred en Willemien

Hallo, Wij zijn Wilfred en Willemien van den Bosch. We zijn 4 jaar getrouwd en zijn sinds november 2009 in Rehoboth, Namibie. Hier werken we als vrijwilligers voor het Rene Kids Centre. Wilfred heeft de financien als hoofdtaak en Willemien is verantwoordelijk voor het schoolprogramma. Het is gaaf om hier Gods liefde te laten zien. Voor meer informatie over het project: www.renekidscentre.nl

Actief sinds 10 Aug. 2009