Even voorstellen.......... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Wilfred en Willemien Bosch - WaarBenJij.nu Even voorstellen.......... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Wilfred en Willemien Bosch - WaarBenJij.nu

Even voorstellen..........

Door: Willemien

Blijf op de hoogte en volg Wilfred en Willemien

10 Augustus 2009 | Nederland, Zwolle

Hallo,
Wij zijn Wilfred en Willemien van den Bosch. We zijn bijna een jaar getrouwd en wonen samen in Zwolle.
8 november vertrekken we voor (in eerste instantie) 14 maand naar Namibie in Afrika. Hier wordt Rene's Kids Centre gebouwd in de plaats Rehoboth. Dit wordt een centrum wat dagpvang biedt aan kinderen, waarbij we onderwijs, sport, spel en eten verschaffen en Gods liefde laten zien aan de kinderen. Willemien zal het stukje onderwijs op zich nemen en Wilfred zal het financiele gedeelte van het project op zich gaan nemen.
we zullen in een appartementje op het terrein wonen. Het is een nieuw project wat nog verder opgezet wordt en daar mogen wij aan mee helpen.
We zijn nu bezig met de voobereidingen voor ons vertrek, we laten hier veel achter maar mogen samen uitkijken naar onze tijd daar waar we in Gods plan voor ons leven mogen wandelen.
Op deze site zullen we jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden.

• 17 Augustus 2009 - 20:30

Eline:

owww hebben jullie de datum van jullie vertrek nou nog niet verzet?! :P

• 22 Augustus 2009 - 13:59

Elleke:

Waaah! Nog maar 78 dagen! En dan gaan jullie!!! Voor 14 maanden!!!
    :-( Sorry, dat is egoistisch van mij...
    :-) De kids en de mensen daar zullen erg blij zijn met jullie hulp!

• 13 December 2009 - 18:36

Annick Verzantvoort:

hoi ik mis je erg
    en ik ga je niet vergeten hoor ik heb een hondje gekregen heel lief maar wel ondeugeng

doei doei dikke kusss

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Wilfred en Willemien

Hallo, Wij zijn Wilfred en Willemien van den Bosch. We zijn 4 jaar getrouwd en zijn sinds november 2009 in Rehoboth, Namibie. Hier werken we als vrijwilligers voor het Rene Kids Centre. Wilfred heeft de financien als hoofdtaak en Willemien is verantwoordelijk voor het schoolprogramma. Het is gaaf om hier Gods liefde te laten zien. Voor meer informatie over het project: www.renekidscentre.nl

Actief sinds 10 Aug. 2009